Keyfiyyət göstəriciləri üzrə əsas istiqamətlər:

  1. Universitetin idarəedilməsi və nəzarət göstəriciləri;
  2. Universitetin müxtəlif mərkəz, bölmə və şöbələrinin keyfiyyət göstəriciləri;
  3. Təhsilverənlərin keyfiyyət göstəricilri;
  4. Təhsilalanların keyfiyyət göstəriciləri;
  5. Elmi-Tədqiqat üzrə keyfiyyət göstəriciləri;
  6. İnfrastrukturun keyfiyyət göstəriciləri;

 

  1. Universitet idarəetmə strukturlarının (maliyyə, strategiya, keyfiyyət) keyfiyyət göstəriciləri:

          Ölçülə bilən keyfiyyət göstəriciləri:

  • Universitetin Strateji məqsədlərinə nail olması.
  • Büdcənin səmərəli bölüşdürülməsi.
  • Akkreditasiya standartlarının həyata keçirilməsi və riayət edilməsi.
  • Universitet məlumatlarının əlçatanlığı.

 

          Rəy əsaslı keyfiyyət göstəriciləri:

  • Universitet rəhbərliyini əməkdaşların peşəkar inkişaflarını dəstəkləməsi
  • Universitetin ictimai imicinin və reputasiyasının qiymətləndirilməsi.

 

  1. Universitetin müxtəlif mərkəz, bölmə və şöbə əməkdaşlarının keyfiyyət göstəriciləri.

         Ölçülə bilən keyfiyyət göstəriciləri:

  • Vəzifə öhdəliklərini qanunvericiliyə uyğun qurması
  • İşə davamiyyəti.

 

         Rəy əsaslı keyfiyyət göstəriciləri:

  • İşində peşəkarlıq səviyyəsi
  • Sistemli işləmə bacarığı;
  • Əməkdaşlıq bacarığı;

 

  1. Təhsilverənlərin (müəllimlər, professorlar və s.) keyfiyyət göstəriciləri.

          Ölçülə bilən keyfiyyət göstəriciləri:

  • Tələbələrin fənn üzrə müvəffəqiyyət və keyfiyyət faizi.
  • Tədqiqat nəticələri (nəşrlər, təqdimatlar) (bu indikator h-index ilə ölçülür).
  • Peşəkar inkişafı üçün iştirak etdiyi təlim və layihələrin sayı (yalnız öz sahəsinə aid elmi təlimlər, müəllim bacarıqları təlimləri, fənlərarası layihələrdə iştirak və ya 21-ci əsr bacarıqları ilə əlaqəli təlimlər nəzərdə tutulur).
  • Dərs materiallarının yeniliyi

 

          Rəy əsaslı keyfiyyət göstəriciləri:

  • Müəllimin dərsi səlis izah etməsi
  • Tələbələrin ədalətli qiymətləndirməsi.
  • Tələbə məsləhət saatlarının mövucdluğu və effektivliliyi.
  • Real iş nümunələrinin tədrisə inteqrasiyası (simulyasiya və s. üsulu ilə).
  • Fənni üzrə innovativ və səmərəli tədris öyrənmə metodlarından istifadə.
  • Müəllimin keçdiyi mövzunun imtahan suallarını əhatə etməsi

 

  1. Təhsilalanların keyfiyyət göstəriciləri.

          Ölçülə bilən keyfiyyət göstəriciləri:

  • Akademik performans (qiymətlər, ÜOMG).
  • Dərsdənkənar layihə və tədbirlərdə iştirak.
  • Könüllülük proqramlarında iştirak.
  1. Elmi-Tədqiqat üzrə keyfiyyət göstəriciləri.

          Ölçülə bilən keyfiyyət göstəriciləri:

  • SCOPUS və ya WOS indeksli jurnallarda nəşr olunmuş tədqiqatların sayı
  • Qrantın alınması və maliyyələşdirilməsi.
  • Sənayedə tətbiq olunan tədqiqatların sayı.
  • Milli və beynəlxalq konfranslarda iştirak.
  1. İnfrastrukturun keyfiyyət göstəriciləri:

         Ölçülə bilən keyfiyyət göstəriciləri:

  • Bildirilən problemlərə cavab müddəti.
  • Texnologiyanın mövcudluğu və funksionallığı.
  • Bir tələbəyə düşən faydalı sahə.
  • Yanğın təhlükəsizliyi tədbirlərinin mövcudluğu.

 

          Rəy əsaslı keyfiyyət göstəriciləri:

  • Tədris otaqlarından məmnunluq.
  • Kampus Wi-Fi və şəbəkə etibarlılığından məmnunluq.
  • İT dəstək xidmətlərindən məmnunluq.